fredag, mars 5

Velig som vanligt

Mitt liv består av en enda lång beslutsångest känns det som ibland. Jag kan fan aldrig bestämma mig, satans jävla helvete!! Min mobil går på lånad tid, den hänger sig, stängs av, blinkar och har sig, går inte att låsa upp bl a. Så jag håller på att kolla på en ny som jag tänkt köpa när jag får råd, vilket kommer att bli.....ALDRIG! Men titta skadar ju inte. Så vilka är de lyckliga kandidaterna då?

  1. Samsung Ultra Touch
  2. Samsung GT-i5700 Galaxy Spica
  3. Nokia X6 (som jag har fastnat för)

Jaa vilken ska man ta??? jag tror jag blir tokig!! Framtiden får utvisa helt enkelt.

Alex sov hos mormor och morfar igår, då passade vi på att sätta upp plasman på väggen. Det blev riktigt bra tycker jag. Ikväll blir det nog en film tror jag, vi tittade på 2012 igår kväll och den va riktigt välgjord och bra dessutom. Får se vad det blir ikväll ska fråga frugan.

Inga kommentarer: